close
歌名:Dani California
专辑:Stadium Arcadium
演唱:Red Hot Chili Peppers <呛红辣椒>
★☆ Made By 『月光·疾风』 ☆★
注:(日本动漫改编真人电影)『Death Note』<死亡笔记> 上部主题曲

Getting born in the state of Mississippi〖出生于密西西比州〗
Papa was a copper and her mama was a hippie〖爸爸是个警察 妈妈是个嬉皮士〗
In Alabama she would swing a hammer〖在阿拉巴马州她会挥动铁鎚〗
Price you got to pay when you pick the panorama〖全景拍摄必须付费〗
She never knew that there was anything more than poor〖她除了贫穷外一无所知〗
What in the world what does your company take me for〖天知道为何你的公司会录取我?〗

Black bandana, sweet Louisiana〖黑色的丝质大手帕 甜美的路易斯安那州〗
Robbing on a bank in the state of Indiana〖抢劫一家在印地安纳州的银行〗
She\'s a runner, rebel and a stunner〖她是一个逃犯, 叛逆者和出色的人〗
Condemned everywhere saying baby whatcha gonna〖到处被声讨竟然说着\"宝贝你想干嘛\"〗
Looking down the barrel of a hot metal 45〖向着一个口径45的枪管看去〗
Just another way to survive〖这只是另一种生存的方式〗

California rest in peace〖加利福尼亚安息吧〗
Simultaneous release〖同步释放〗
California show your teeth〖加利福尼亚秀出你的利牙吧〗
She\'s my priestess; I\'m your priest〖她是我的女祭司, 我是你的男祭司〗
Yeah yeah


She\'s a lover, baby and a fighter〖她是个情人, 宝贝和武者〗
Shoulda seen it comin when it got a little brighter〖当时情况好转时应该看到她过来〗
With a name like Dani California〖有着一个叫丹尼 加利福尼亚的名字〗
Day was gonna come when I was gonna mourn ya\'〖我为你哀悼的那天就快到了〗
A little loaded she was stealing another breath〖带著一点负担 她又偷着喘一口气〗
I love my baby to death〖我爱死我的宝贝了〗

California rest in peace〖加利福尼亚安息吧〗
Simultaneous release〖同步释放〗
California show your teeth〖加利福尼亚秀出你的利牙吧〗
She\'s my priestess; I\'m your priest〖她是我的女祭司, 我是你的男祭司〗
Yeah yeah

Who knew the other side of you〖谁知道你的另一面〗
Who knew what others died to prove〖谁知道他人为了证明什么而死〗
Too true to say goodbye to you〖与你道别过于真实〗
Too true too sad sad sad〖太真实 太悲伤〗

Push the fader gifted animator〖推动着衰减器 一个天才的画家〗
One for the now and eleven for the later〖一分为现在 十一分为将来〗
Never made it up to Minnesota〖从来没成功的抵达明尼苏达州〗
North Dakota man was gunning for the quota〖北达科塔州人为了配额举枪起义〗
Down in the badlands she was saving the best for last〖在那不毛之地 她保留着最好的东西到最后〗
It only hurts when I laugh〖只有当我笑时才会有痛楚〗
Gone too fast〖消失得太快〗

California rest in peace〖加利福尼亚安息吧〗
Simultaneous release〖同步释放〗
California show your teeth〖加利福尼亚秀出你的利牙吧〗
She\'s my priestess; I\'m your priest〖她是我的女祭司, 我是你的男祭司〗
Yeah yeah

California rest in peace〖加利福尼亚安息吧〗
Simultaneous release〖同步释放〗
California show your teeth〖加利福尼亚秀出你的利牙吧〗
She\'s my priestess; I\'m your priest〖她是我的女祭司, 我是你的男祭司〗
Yeah yeah




--------------The EnD---------------
arrow
arrow
    全站熱搜

    yanglo7efir 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()